sfkbykl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Savaş çıkmaz işaretledim... Sebebi ise zaten savaştayız..


Suriyede alayının eline verdik vereceğimizi daha veririz kimse merak etmesin
Libya'da onlar uyanana kadar biz yapacağımızı yaptık geçmiş olsun...

https://www.youtube.com/watch?v=u05ezAhddbk