Şöyle bir söz var kim söyledi bilmiyorum ben 16 yaşımdayken yada 18 yaşımdayken inanmazdım ama yavaş yavaş inanmaya başladım çünkü 22'den gün alıyorum her geçen gün. "insan 16 yaşındayken dünyayı değiştireceğini düşünür, 18 olduğunda düşünceleri sert bir kayaya çarpar ,20 yaşına geldiğinde hiçbir şey değiştiremeyeceğini anlar, 25 yaşına geldiğinde ise dünyanın onu değiştirdiğini fark eder, Ve insan 25 yaşında ölür, 75 yaşında gömülür." Maalesef tek başına hayatta bir şey yapmak gerçekten çok zor. Beni dinlersen 18 yaşında yapacağın en iyi şey beraber omuz omuza verip aynı hedefte koşabileceğin birini bulman olacaktır. Sanırım ben şu arkadaşı buldum ve hiç bir gün pişman olmadım kendisi ile beraber koşmaktan, yürümekten, duraksamaktan. @erankucuk; Bir diğer tavsiye ise başarılı olmak istiyorsan toplumsal tabulardan tamamen arınacaksın. Şu böyle der şunlar bu gözle bakar gibi düşünceler kafanda yer etmeye başlarsa direkt silmeye odaklan.