İşbankası müşteri hizmetlerini arayıp komisyonu sorduğumda swiftten dolayı 11 lira falan kestiklerini söylediler. Acaba diğer aracı kimdir onu da bulamadım. Böyle yerlerden farklı nasıl ödeme alabilirim?
Parayı gönderdikleri banka komisyonu olması çok büyük ihtimal. Iş Bankası sitesinde zaten swift ücreti yazar hatırladığım kadarıyla en az 13usd geliş komisyonu vardı. Yanlış bilgi vermek istemiyorum, iş Bankası swift ücreti diye yazarsanız doğru sonuç çıkar. Ama ben hiç bir bankanın sadece 10tl gibi swift ücreti olduğunu görmedim. Siz komisyon dediğiniz için 11tl gibi bir şey demişlerdir. Masraf diye de belirtirseniz belki kelime farkından ötürü tam tutarı aktarabilirler.