İnsanlar bir şeyleri kolay olduğunu düşündüğü için sevmeden -nede olsa kolay yaparım ben bunu diyerek- başarmaya çalışırsa genelde çuvallar. Severek yaptığı her işi ise daha kolay ve isteyerek yapacağından ne kadar zor olursa olsun ona bu zorluklar çok daha kolay gelecektir.
Hiç de öyle değil hocam ben severek ve isteyerek 2 yıldır bir oyun geliştiriyorum ama o kadar sevmeme ve zevk almama rağmen çok kolay oluyor güle oynaya yaptım denemez.