Hocam swift ücretini size yansıtmışlardır. Swift ücreti 150-250tl arası değerlerde değişiyor meblağa göre.
Denizbank bir USD transferim için benden 500tl ye yakın komisyon alacaktı, ben de doları bozup TL atıp geri dolar almıştım. 10 dolar falan kaybım olmuştu. Diğer türlü 500 veriyorduk

Çözümlük durum yok gibi, swift kullanırsanız ücretini alır bankalar

gönderen de alıyor alan banka da. Üzücü olmuş.
İşbankası müşteri hizmetlerini arayıp komisyonu sorduğumda swiftten dolayı 11 lira falan kestiklerini söylediler. Acaba diğer aracı kimdir onu da bulamadım. Böyle yerlerden farklı nasıl ödeme alabilirim?