Denizbank bir USD transferim için benden 500tl ye yakın komisyon alacaktı, ben de doları bozup TL atıp geri dolar almıştım. 10 dolar falan kaybım olmuştu. Diğer türlü 500 veriyorduk

Çözümlük durum yok gibi, swift kullanırsanız ücretini alır bankalar

gönderen de alıyor alan banka da. Üzücü olmuş.