geçen bir konu görmüştüm arkadaş yurt dışından 250 dolar ödeme almış ona ulaşan 50 dolar mı neydi galiba
Doğrudan dolar gönderdilerse, iki bankanın da komisyonu acımasız oluyor
hocam işbankasının komisyonu 11 küsür lira ama aracıbankayı bulamadım. Görünürde 40 dolar kesmişler.