18 yaşımdan sonra çok kolay milyoner olabilirdim ama ağır mallıklar yaptım.
Altının gramı 20 tl iken ayda 10bin TL civarı para geliyordu google adsense ve benzer firmalardan.
Günlük yarım saat çalışmayla hem de Çünkü o zaman işi bilen yoktu.
Ben şöyle dşündüm "aman geleni yiyim, zaten her şekilde kazanıyorum"
Ama bu yanlış düşünceymiş. Musluk açıkken doldurmak lazımmış.
Şimdi büyüklerim "ah be olum, zamanında sigortalı işe girseymişsin keşke" dediklerinde kafama sıkmak istiyorum.