Konu
Birşey yapmadım ben | pinterest
23-06-2020, 13:50:43
#32
Browland
Karolinax adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
40 Sub domainde hangi dili kullandınız hocam söylemenizde sakınca yoksa söyleyebilirmisiniz.
Yukarıda yazdım sanırım, kullandığım diller, ingilizce, Almanca ve Arapça