Karolinax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
40 Sub domainde hangi dili kullandınız hocam söylemenizde sakınca yoksa söyleyebilirmisiniz.
Yukarıda yazdım sanırım, kullandığım diller, ingilizce, Almanca ve Arapça