Vodafone dan memmunum, faturalıda tek sıkıntısı internet bittiğinden otomatik kapatmıyor sürekli kullanıyor. çekim gücüde köy yerinde olmama rağmen 4.5g çok hızlı
Müşteri hizmetlerini arayarak ( aylık 3 TL olması lazım ) durdurma özelliği tanımlatabilirsiniz.