Geçmiş olsun.
Öncelik ile ödeme 3d ile mi yapıldı?
Eğer 3d var ise biraz rahatla...
Müşterinize hizmet verirken ıslak imzalı veya elektronik sözleşme yaptınız mı?
Arkana yaslan ve korkma... (mecazen)
Hizmet sunduğun kendi web sitende Kullanım Şartları ve iade politikası vs var mı?
Var ise;
Sanal pos hizmeti aldığın firma ile arandaki sözleşmeyi iyice oku. Hakların orada açıkça belirtilmiştir. Muhtemelen Haksız çıkacaksın

"Ticaretin altın kurallarından biri Kar ve Zarar Kardeştir."
Aldığın parayı iade et sanal pos firman ile aranı iyi tut ki, ticaretin devam etsin. Bosh'u bildin mi? İnsanların güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi tercih et.
Bundan sonra ki ticaretlerinde bunu ders olarak gör ve tedbirlerini almak için bir uzmandan destek al.
Bir daha bu gibi durumlarda nasıl haklı çıkabileceğin konusunda tedbirli çalış.
20 yıldan fazla ticaret içindeyim ben senin yerinde olsam bu şekilde yürürüm, yine de tercihler senindir.