ayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kafasına göre diyorsunuz, adam firmasını devir etmek için tüm kullanıcılarını bilgilendirmek zorunda değil..! Şikayet konusu açmıştınız daha önce firma reseller hizmetini devir etmiş bunlar olabilecek şeyler, tekrar tc istiyorlarsa da vereceksiniz yada hizmeti almayacaksınız, kaldı ki firma iadenizi de yapmış, sizinkisi kişisel bir hırs meselesi olmuş artık..
o adam firmayı devretmiyor ki sen olayı nerenden anlamak istiyorsan orandan acıklama yapıyorsun sanırım. Sadece reseller olayını devir ediyor diye msj geldi bilip bilmeden mevzuya atlamayınız. Boşa konuya yorum yapmayın yani. Birde sen benim TC mi verip vermeme ne karışıyorsun ki TC öyle kafana göre verilebilicek bir durummu amacın nedir senide çözmüş değilim. Ben hizmet almak istediğim yere zaten TC mi veripte hizmeti satın alıyorum. O adam kafasına göre hizmeti sağa sola verdiğinde Bende gidip oralara TC mi vermek zorunda deilim ki. Ordan Ekstra bir hizmet almıyorum çunki. Lütfen konuma bu saçma kelimelerinle gelme. Naptığın belirsiz. Yazdıklarını görünce gülüyorum valla. + Bu zamana kadar başkalarındada yıllarca calıstım kımse kafasına göre hizmeti sağa sola dağıtmadı kafasına göre . Bende bunu şikayet olarak açmam doğal hakkım. Yapıyorsan bir işi düzgün yap veyahut hiç bulaşma. Boşa zamanımıda çalma.