Son senelerde R10 aktif olamıyorum iş yoğundan dolayı Lakin
@Coskun; abinin hakkını yedirtmem neden diye sorucaktır mutlaka arkadaşlar gerçekten şuanda R10 yönetimi çok şeffaf en azından muhattap bulabileceğimiz birileri var ilgilenen birileri var insanlık halidir mutlaka hata yapılır ama herşey benim şahsi fikrim optümam durumdadır. Titizlik ile yönetiliyordur R10 ekmek kapımız tüm mod. Dostlarımız da haklarını helal etsinler canla başla bu forumu idare ediyorlar sonsuz şükranlarımızı iletiyorum..