Dijital ürünlerde satıcının haklı bulunduğu hiç örnek hatırlamıyorum. Biz zamanında fiziksel, 3d ile yapılmış ödemede bile chargeback yemiştik. Herkes Türkiye sınırları içindeydi, her şey Türkçe idi, faturalar, kargo teslim tutanakları, hatta şahsın ürünü alıp satışa koyduğunun kanıtı bile varken haksız bulunduk.