Konu
Çağrı Taner R10'da mı ?
22-06-2020, 23:08:19
#14
uguronlerx
SemihCAN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yeni üye terörünü bilmem ama, r10'da ki bu yeni üyelere karşı takınılan tavır Amerika'da ki African Amerikan'lara yapılanı geçmeye başladığını üzülerek görüyorum.
Herkes gergin sanırım