EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Egolu birisi değilim. Uzun süredir yapamadığım şeyi paylaştım bu kadar.



Sadece tek hamle yaptım😊
Hep ihlal veriyordu ama tek hamle yaptın öyle mi ve adsenseyi kandırdın..bende bugüne kadar adsenseyi kandırıyordum diyordum kendi kendime hep, meğersem o kadar ihlal alıp kandırıp onay almış arkadaş satsana taktiği 15 20 kişi toplanalım eğer gücümüz yeterse alalım senden şu kandırma işini ne dersin?

Edit: Yaş 14müş adsense hayatında başarılar kardeşim.