Evet hiç egolu değilsin. Burada bir paylaşım yok sadece hava atma google kandırdım tatkiğim var siz yapamıyorsunuz ben yapıyorum. ego yerlerde zaten..
Maşallah çok öngörülüsünüz.
Şöyle bir şey var. Konuyu Adsense Hikayem adlı başlıkta açtım.
Ve Adsense ile ilgili hikayemi anlattım. İsteyenlere kibarca hayır dedim. Ve satıyorum demedim.
Kim egolu?