Adjo ve Adstrerra arasında karasız kalmıştım. Önerirmisiniz?
Adsterra için 5 ay önce 1 blogspot bağladım, içerisinde 8 konu var ve pinterestte 165 civarı pini vardı. Öylesine bağladım. 5 ayda kazandırdığı aşağıda...
Blogspot siteye öylesine koydum reklamı... Ne geririse kardır...
Adjo ise başlayalı 1 hafta oldu.
Adsterra için kasmam...
pa ile pinliyormuş. pa da 40 tane hesap proksi kullanılmıyorsa nasıl ip ban olmuyor anlamadım orasını
Proxy kullanıyorum 40 sub için, her suba ayrı proxy