izmirli_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adjo ve Adstrerra arasında karasız kalmıştım. Önerirmisiniz?
Adsterra için 5 ay önce 1 blogspot bağladım, içerisinde 8 konu var ve pinterestte 165 civarı pini vardı. Öylesine bağladım. 5 ayda kazandırdığı aşağıda...


Blogspot siteye öylesine koydum reklamı... Ne geririse kardır...

Adjo ise başlayalı 1 hafta oldu.

Adsterra için kasmam...



UgurSeyma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pa ile pinliyormuş. pa da 40 tane hesap proksi kullanılmıyorsa nasıl ip ban olmuyor anlamadım orasını
Proxy kullanıyorum 40 sub için, her suba ayrı proxy