metinx09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba yapmış olduğum bir personel takip programı var bunun bir türlü kaynak kodlarını şifreleyemedim mysql veritabanı ile lisans sistemi yaptım ama dotpeek e exeyi sürükle bırak yapınca tüm kodlar gözüküyor bu konuda tecrübeniz var mı ?

Program : https://www.metinpolat.net/personeltakip/
Merhaba, bu tür programların hiçbirinde önemli şifreleri programın içine koymamalısınız, program bir databaseye bağlanıyor ise bunu direkt olarak bağlamak yerine bir web servis yazarak database işlemlerini bu web servis üzerinden yaptırmalısınız, hiçbir şekilde %100 korumayı size hiçbir firma yada yazılım sağlayamaz bu dediğim yöntemi uygularsanız tüm projeleriniz güvende olur, projenizi server-client mantığı ile yapmalısınız, eğer bu konuda danışmanlık yada destek isterseniz whatsappımı ekleyerek oradan iletişime geçebilirsiniz.