Saniye başına ödeme alıyorlar hocam. TRT çocuk ile sabah saatlerinde reklam vermiştim 2 sene önce reklam başı 10 bin lira ödemiştim.Tanıdık vasıtası ile bu fiyata verdim normal fiyatlar daha yüksek olabilir.