Merhaba Dostlar,
Ortağım 3 gün önce facebook üzerinden ateşli silah ilanı vermiş ve verdiği ilan içerisinde "tüfek" kelimesi geçtiği için facebook tarafından 3 gün boyunca hesabı yorum yapmaya vs. kapatılmış. 3 günlük yasağı bugün bitmiş fakat profiline giriş yapınca profil fotoğrafının hemen altında "Hesap Uyarısı" diye aşağıda ki fotoğrafta yer alan uyarı çıkıyormuş. Bu zamanla kaybolur mu yoksa sürekli orada kalacak mı?
Hesap Uyarısı yazan yere tıklayınca açılan yeni sekmede "Bunun nedeni, daha önce Topluluk Standartlarımızı ihlal etmiş olmanızdır." yazmaktaymış. Sanırım almış olduğu 3 günlük yasak nedeniyle bu uyarı çıkmakta. Bu uyarıyı sürekli görmek cidden can sıkıcı bir durum.
İlandan tüfek kelimesini son anda silmesine rağmen yinede sisteme yakalanmış sanırım.