Merhabalar, forumda daha once BrowserStack hesap satisi yapan olmadigini fark ettim. Uygun fiyattan senelik premium lite hesap satisi yapmayi dusunuyorum ama kimse daha once satisini yapmadigi icin kurallara uygun mu degil mi bilemedim. Bu konuda bilgiye ihtiyacim var. BrowserStack hesap satisi forum kurallarina uygun mu?
BrowserStack bir cok cihazdan ve neredeyse tum ulkelerin lokasyonlarindan farkli ip adresleri ile test yapma olanagi saglayan parali bir sistemdir. Deneme hesaplarinda sadece 1 dakikalik emulator kullanim sansi sunuluyor ama benim satacagim hesaplarda herhangi bir sure kisitlamasi bulunmuyor.