erkutr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Banlar hep 20-21inde geliyor var ya
İşte sövmemizin bir sebebide o *** bari banlıycan hafta başında banla ben sana 30 gün çalıştıktan sonra banlarsan hak edersin net.