Coşkun'un devraldığı zaman öncesi sanırım r10'da bulunan tanıdığım bir kişinin sırf rekabet oluşturuyor diye moderatör kankasını telefonla arayıp haksız yere banlattığını, sonrasında o elemanın da ban yediğini (artık ne sebeptense) biliyorum, bu tanıdığım kişinin suçlandığı sebep ************** ve adamın 7 sülalesiyle yatıp kalkıp yıllarca beraber aynı tencereden yemek yedik. Sanırım o dönemler artık eskide kalıyor, günde günde forum iyiye gidiyor bu konuda ve yeni moderatörler işlerini daha iyi yapmaya çalışıyorlar.