Forumun eski halini çabuk unuttunuz gerçekten.

Öncelikle herkesin bilmesi gereken bir şey var, siz bu sitede bir kullanıcısınız, coşkun abi sahibi.

Yönetim şuan eşitlikçi herkesin hakkını olabildiğince savunmaya çalışan, eleştiri kabul edebilen bir yönetim.

Adam bu site benim deyip canını sıkanları banlayabilirdi ve bu site marka değerinde çok büyük bir marka değeri kaybetmezdi, r10 artık oturmuş bir platform.

En ufak şeyde böyle yüksek notalardan yürümek bence yakışıksız.