ibrhmatysn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam elimde 1 adet var şu anda XR Modeline geçiş yaptığım için satıyorum konu linki var inceledikten sonra dönüş yapabilirsiniz.

https://www.r10.net/cep-telefonlari/...garantili.html
Merhaba,

Teşekkür ederim ancak tercihim Siyah renktir.