Böyle kişisel satışlar çok sorun olmuyor. Örneğin yılda 2 araba satabiliyorsunuz. Gelir nasıl artmıyor hocam anlayamadım. 1 yerine 5 uygulama satarsanız gelir artar
Genelde satis haklariyla satiyorum hocam

ve mesela php script duzenleme isi aliyorum veya yayinlama gibi işler. Tek kullanimlik gibi diyebilirim. Bu yuzden satislarim az buna ragmen.

Vergiye tabimiyim diye merak ettm