Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelir artmaz ki hocm . Sattigimiz urunler sadece bir kisiye veriyoruz. Mesela telefonumu sattim evde 5-6 tane varzi. Artik teelfon satamicam bunun gibi misal. Veya script.satiyorum 1 kisiye. App satiyorum bir kisiyem bu sekilde
Böyle kişisel satışlar çok sorun olmuyor. Örneğin yılda 2 araba satabiliyorsunuz. Gelir nasıl artmıyor hocam anlayamadım. 1 yerine 5 uygulama satarsanız gelir artar