Öncelikle aramızda baba olan arkadasların dostaların babalar gununu kutlarım,
Buraya uye olmak ve aranıza katılmanın guzel bırsey oldugunu o kadar ıyı anladım ki hergun bir kez daha buraya kayıt oldugum da saygıdeger arkadasım @Aulendin; nın davetıyesı ıle kayıt oldum ılk domaınımı alıp onunla bıraz para kazanamaya calıstım daha sonra anlayısı saygısı ve sabrıyla on numara bes yıldız bır adam olan @SABYA; ıle gec olan bır tıcaret sagladık ve sabrı ve saygısı ıcın tekrardan tesekkur ederım. actıgı bır konuda bız r10 uyelerıne bıraz destek verıp seo calısması yapmak ısteyen @rootman; ıle tanıstım kendısı her konuda ( AMA HER KONUDA) destegını vererek onun sayesınde 28 yasında bır sıtem oldu ılerleyen zamanlarda yavas yavas domaın alarak bıraz paralar kazandım @JimmyBey; tavsıyelerı tuyoları ıle daha guzellerıne sahıp oldum bu arkadaslara tekrar ama tekrar tesekkur ederım sımdı su 2 aylık kısa donemde yaptıgım tum tıcaretlerde tanıstıgım herkese sorunsuz bır tıcaret ıcın ve ıyı dostlukları ıcın tekrardan tesekkur ederım