https://www.r10.net/forumda/announcements.html
Alıntı
MADDE 12- (1) Üyenin; forumdaki paylaşım ve iletilerinin tamamını kalın (bold), eğik (italik) veya büyük harflerle yazması yasaktır.
Genelde mesajlarınız bu şekilde o yüzden hatırlatmak istedim artık