Merhaba,

Türkiye lokasyonlu bir sunucu kiraladım. Ve sadece sunucu üzerinde ki işlemlerimde kullanmak üzere bir gmail hesabı oluşturdum. Fakat hesap devre dışı bırakıldı. Bir istisnadır hay allah diyerek tekrar bir hesap oluşturdum. 1 gün sonra oda devre dışı bırakıldı. Sunucu harici bir yerden giriş yapmıyorum gmaile.

Acaba sorun ne olabilir? Daha önce sanal bilgisayar üzerinde çalışan arkadaşlar yardımcı olabilirse çok sevinirim. Devre dışı bırakılan hesap önemli değil, zaten yeni açtığım bir hesap. Fakat tekrar yeni hesap açıcam oda devre dışı kalıcak. Bu neden oluyor?