Basit bir üniversitede okuyacaksan hiç okuma. 4 yılı heba edeceğine mesela 4 yıl kpss çalış memur ol daha iyi. Veya iş hayatına atıl. Sırf köşede bir kağıt parçası (diploma) dursun diyorsan orası başka. Bende de var mesela ondan bir tane ama yıllardır bir işe yaramadı.