Pandemi için dağıttıkları paraları toplama zamanı.

Madem korona bu kadar risk oluşturuyor, milyonları sınavlara almak, mekanların açılmasına ve düğün, konferans gibi toplanmalara neden izin verdiniz ?

Bakın ben cezanın miktarına söylenmiyorum. Caydırıcılık iyidir ancak samimiyet uygulama vs tamamen vatandaşı gediklemek üzerin. Temas yoluyla da bulaşan bir hastalığı bu şekilde engelleyebileceğini düşünmekte ironik.


Sağlık bakanımızın da yaptığı tekşey sayı açıklamak, tavsiye vermek. Bi kez çıksın yapılan yanlış uygulamalara"kardeşim ne yapıyorsunuz" desin..