Ya benim anlamadığım şey ise; abi YASAK maske takacaksınız ve öyle dışarı çıkacaksınız YASAK yani bak 5 harf YASAK. Bu yasağa uyayım, hem kendi sağlığımı hem milletin sağlığını koruyayım demiyorsunuz da, yok 900 TL ceza mı olur, yok vicdan olsun. Ya ulaşılmaz bir şey mi bu maske? Niye bu kadar zoruna gidiyor insanların maske takmak. Oyun falan mı sanıyorsunuz siz bu işi? Ya tak maskeni sana ne 900 TL'den 900000 TL'den yani niye uzatıyor millet biri bana açıklayabilir mi?