Ege, Marmara veya Ankara'da bulunan üniversitelerin denginde bilgisayar programcılığı tercihi yapabilirsin.
Ben Ege üniversitesi bilgisayar programcılığı mezunuyum ve dgs'ye hazırlanıyorum. Matematik yapabiliyorsan DGS ile kazanman daha kolay olur.
Not : Üniversitede alacağın eğitimden daha önemli bir şey var ise oda üniversitede tanışacağın arkadaşların. Ev arkadaşlarımdan yazılım anlamında öğrendiklerimi üniversitede öğrenemedim. Hayata bakış açısı olarak öğrendiklerimi saymıyorum bile
Üniversite okumak istememin tek sebebi zaten en azından bir proje olursa ekip kuracak arkadaş ortamımın olmasını istemem hocam. Veya arkadaşlarımın projesine destek olabilmek yoksa okulda öğreneceğim şeylerde, diplomada falan gözüm yok da bakalım bu sene bir yerleri tutturabilecek miyim gözüm yüksek puanlarda da değil şöyle bi 230 sayısal puanı yapabilsem bana yeter en azından bir üniye ücretli girme imkanım olur kredi çeker okurum