​Eskiden olsa alaylı derler gayette güzel iş yapardın.ama şimdi diploma şart. Ben de MSÜ 2. Sınıfta bırakmak zorunda kaldım. Babam rahmetli olunca. Belki çevremden belki işime sıkı sıkı sarılmamdan pek ihtiyacını duymadım. Hatta altımda hep üni.mezunlari çalıştırdım.
Ama, ihtiyaç duymamam pişman olmadığım anlamına gelmiyor. Bu sene yazılacaktır tekrar (yaş 41) pandemi vs. Aksadı ama ilk fırsatta gene yazılacak ve bitireceğim. Bence sonraya bırakma. Şimdi ne olursa olsun yaşın genç. Herşey olduğundan büyük yük geliyor biliyorum. Bende geçtim o yollardan. Sadece sık dişini