Herkes okuyacak diye tabiki birşey yok kardeşim. Ama okumak en güzeli. Hele ki bu memlekette malesef bir tane bilezik yetmiyor. Elinde birden fazla bilezik olması hayata tutunman için daha destekleyici olacaktır. Bunun kararını kimse değil sadece sen vereceksin.