Lise sonum. Mezuna kalırsam köprüye çıkacak haldeyim. Bir senede yaşadıklarım yüzünden kendimi 25 yaşında hissediyorum.
Ben lisede bıraktım açığa geçtim ve bu yüzden lisem uzadı hocam. 19 yaşında liseyi bitirdim 20 yaşında ilk üniversite sınavıma girdim. bu sene 21 yaşında gireceğim geçen sene TYT o kadar kötü geçmişti ki AYTye girmeye gerek bile duymamıştım. Bu sene de hiç çalışamadım canım istemiyor çünkü bunun bir sürü sebebi var... Ben de 21 yaşındayım ama kendimi 31 yaşında gibi hissediyorum tek istediğim şey istediğim mesleğin diplomasını alıp işe girmek ama neden bu kadar zor her şey anlam veremiyorum...