Bana işkence gibi geliyor artık ders çalışmak. Ailem oku diyor ama tutmayacak istediğim bölümler yani yazılım mühendisliği, bilgisayar mühendisliği falan. Bu sene tutmadı seneye tutturuyum desem hem yaşım 22 olacak hem de zaten ders çalışırken aşırı sıkılıyorum dediğim gibi sanki işkence yapıyorlar yine sıkılacağım ve kod yazmak isteyeceğim, video izlemek isteyeceğim. Ne dersiniz sizce seneye hazırlanıyım mı, bu sene neresi hangi bölüm tutarsa gideyim mi, yoksa askerliği biraz daha ertelemek için açıktan üniye yazılıp ayrı eve mi çıksam? Kafam çok karışık keşke zamanı 4 sene önceye alabilseydim ve liseyi bırakmasaydım... Bu sene tutmadı seneye gidiyim desem bir yandan da kendimi biliyorum yine çalışasım gelmeyecek ve yüksek ihtimalle çalışmayacağım, dandik bir üniye gitsem kendimi ve zamanımı harcamış olacağım, üniyi boşverip gidip işe girsem ailem üzülecek çocuğu okutamadık diye, önce askerliği yapıyım sonrasına bakarım desem yine ailem üzülecek. Sap gibi kaldım arada. Sanki ABD ve Rusya savaşa girecek hangi tarafta olsam diye düşünüyorum. İki ucu büyük devlet...