Merhaba sevgili dostum proje çok iyi düşünülmüş ve gelişmiş olduğunu düşünüyorum �nşallah bu projede istediğin hedefi yapabilirsin
Teşekkürler, maalesef hala çok uzun bir yol var.
Güzel fikir. Lakin şunları kendinize sormalısınız "Bu proje WHMCS kadar kullanışlı mı, en az onun kadar güvenliği var mı, beni ondan ayıran ek özellikler neler". Eğer bu sorunlara çözümünüz varsa neden olmasın? En azından yeni başlayan firmalar sizi tercih edebilir. En kötü çok büyük tecrübe kazanmış olursunuz. Projenize güveniyorsanız sanal pos işi bir şeklide hallolur, olmadı babanızın üstüne açarsınız. Başarılarınızın devamını dilerim
Hala gelişim sürecinde olduğu için tabikide whmcs kadar kullanışlı değil. Yorumunuz için ayrıca teşekkürler.
Başarılarının Devamını Dilerim. Demoyu İnceledim Gayet Güzel Olmuş. İyi Geliştirmeler
Güzel yorumunuz için teşekkürler.