HEGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3. Parti yazılım ne yükleyecek sanki hocam? Replika driver mi var?
IOBIT i linsanslı kullanan biri olarak söyleyeyim.
programın şunu yap bunu yap demesinden sıkıldım.
birde free versiyon kullananları siz düşünün
.
not: terzi kendi söküğünü dikemez derler ya bu programda kendini update edemiyor kaldır yenisini kur diyor.