BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
..
elinde orjinal driverlar varken 3. parti yazılımlara gerek varmı ?
millet elindeki dosyayı çalıştırmak için yönlendirme yapmış.
3. Parti yazılım ne yükleyecek sanki hocam? Replika driver mi var?