600-700 TL arttırın note 8 Pro alın.Hem güncel yeni cihaz hemde 2-3 yıl götürür.
Moral olur kendisine.Ama unutmasın lise şans işidir
Zamanında 461 puanla birincilikle mezun olduğum liseye yerleştim ama sorsanız keşke 300-350 alıp sıradan bir anadolu lisesine gitseydim derim.
Önemli olan arkadaş ortamı ve iyi bir öğretmen.
o değil 1 sene boyunca televizyon bile izlemedi çok sıkı çalıştı zatenbu sınavın telafisi yok neyse Allah büyüktür