Devlet vatandaşlarının isteklerini dinlemek zorunda. Ayrıca musluğu kapatsın demiyoruz, bir arkadaş demiş böyle şeyler uygularsa şuan aldığından daha fazla vergi alır. Şu forumda %80 vergi vermiyordur. Daha sonra geriye dönük ceza meza almaya çalışıyor insanların bunu ödeyecek durumu olmadığı için onuda alamıyorum. Bir düzen gelse herkes kaydolur güzel güzel vergisini öder.
Hangi vatandaşın mesela? Tc de ne zaman dinlemişler ki şimdi dinlesinler. Vergi vermiyor dur evet ama devlet alacağım dediyse alır, yani para yok falan filan sökmez. Hakimin sözü geldi aklıma şimdi paran yoksa günlüğü 20tl den yatarsın. Yani devlete sen akıl veremezsin o ne diyorsa o. Yanlış anlamayın sakın bende isterim tabi ki ama boşa kürek çekmeyin anlamında söyledim. Kutuk ters okuyunca yine Kutuk