Hiç bir etkisi olmaz.. 🙃
Devlet para gelen musluğu neden kapatsın ki zaman kaybı yani daha çok üstüne düşerler. BİZİM ÜLKEMİZ DE HERŞEY TERS DEN İLERLİYOR. MERHABA SONUMUZ HAYIR OLUR İNŞALLAH
Devlet vatandaşlarının isteklerini dinlemek zorunda. Ayrıca musluğu kapatsın demiyoruz, bir arkadaş demiş böyle şeyler uygularsa şuan aldığından daha fazla vergi alır. Şu forumda %80 vergi vermiyordur. Daha sonra geriye dönük ceza meza almaya çalışıyor insanların bunu ödeyecek durumu olmadığı için onuda alamıyorum. Bir düzen gelse herkes kaydolur güzel güzel vergisini öder.