aitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yurt dısında yasayınca kanalın ismi de türkçe olunca pek anlamıyorlar😂
afedersiniz 😄 o zaman konu içerisinde arkadaşa özel mesaj 🙂 tasarımı gayet güzel