kadiralpargu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bionluk üzerinde çok sattım da R10 da hep ilanım en altlarda kalıyor ilk başta çok kişi görüyor ama sonraları kimse bakmıyor bilr
işini iyi yaptıktan sonra, kendi tecrübeme göre dürüst ve samimi ol yeterli. en önemli şey samimiyeti ve empatiyi sağlamak. benim burada her müşterim sonra arkadaşım oldu emin ol anahtar bu. konumu incelersen anlarsın ne demek istediğimi.