Nasıl normal hocam gta 5 i şusu busu her türlü oynuyor canavar gibi. O kadar 10 15 tane oyunda yok, valorant o kadar ağır birşey değil ki. bi team yolluyorum ayar çekelim bakalım ne olacak.
Şimdi benim bilgisayar da 16 ddr 4 ram ama amd r7 445 ekran kartı. olay oyunun senden istediğine bağlı. Ekran kartın sadece iyi yada kötü olması gerekmiyor fps için. Monitor, ram hızı, ssd ve bunun gibi şeylerin toplamında performans değişir. Senin ekran kartında bildiğim kadarı ile iyi bir kart değil ve vram düşük olduğu için performan etkieenbilir. Özelden team at bakayım bi hocam. Pc yoracak şeyleri kapatayim. Birde oyle dene
Şimdi benim bilgisayar da 16 ddr 4 ram ama amd r7 445 ekran kartı. olay oyunun senden istediğine bağlı. Ekran kartın sadece iyi yada kötü olması gerekmiyor fps için. Monitor, ram hızı, ssd ve bunun gibi şeylerin toplamında performans değişir. Senin ekran kartında bildiğim kadarı ile iyi bir kart değil ve vram düşük olduğu için performan etkieenbilir. Özelden team at bakayım bi hocam. Pc yoracak şeyleri kapatayim. Birde oyle dene
Gta 5 bende cayır cayır oynuyorum ama farklı oyunlarda aynı sistem gereksinimleri olan oyunlarda fps pcnin donanımına göre düşübeilir.