orhanbektas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam o ekran kartına normal yani kimseye 50 tl vermene gerek yok. Ama ücretsiz bir şekilde bildiğim kadarı ile bilgisayarın performansını artırabilirim.
Nasıl normal hocam gta 5 i şusu busu her türlü oynuyor canavar gibi. O kadar 10 15 tane oyunda yok, valorant o kadar ağır birşey değil ki. bi team yolluyorum ayar çekelim bakalım ne olacak.