Gerçekten çok iyi çalışanlara sahip. Kartı getiren arkadaşla bayağı oturup çay içip sohbet etmiştik az kalsın işini bıraktırıp webe başlatacaktım

İşini iyi yapıyorlar.. Hayatımda gerek teknolojileri, gerek çalışanları ve müşteri hizmetleri olarak gördüğüm en leş banka ise vakıfbank.. Müşteri hizmetleri yardımcı olmak için değil aksine işleri zorlaştırmak için çabalayıp duruyor.. Örnek almalılar finansbankı